PARA QUE LES?



Eu leo de vez en cando e ainda asi non me gusta moito. O libro que mas me gusta e “O neno co pixama de raias” porque e moi entrañabel e interesante.

Daniel Oliveira 4ºA




Eu leo de vez en cando ainda que non me gusta moito. Leo periódicos deportivos, revistas de coches e libros. O libro que máis me gustou foi “Marina”, e un libro entretido recomendo que o leades.




A miña actividade preferida non é ler, pero paréceme unha actividade bastante entretida cando te das sumido de verdade no que é a historia que se relata no libro. Non experimento esa sensación cos libros que nos mandan, e se a sinto, é con poucos libros.
De todos modos, paréceme unha boa forma de estimular e entrenar a mente e a capacidade de rapidez lectora e experimentar novas sensacións.
Mónica García 4º A

Comentarios