PARA QUE LES?

Juan Pereira Valiño
Eu leo cando non teño nada que facer, e me aburro moito. O libro que mais me gustou foi “La formula preferida del profesor”, gustoume moito porque viña o resumo en internet.


Brais Veres Cordeiro
Eu leo porque aínda que non me gusta nada paso o tempo, aprendo moitas cousas e despois teño mais facilidade para escribir.
O libro que mais me gustou foi "El asesinato del profesor de matemáticas" porque foi moi entretido e divertinme moito léndoo, por iso vos animo a que o leades
.


Rubén López Sangiao
Eu leo porque nos obrigan os profesores e porque tamén me gusta ler un pouco. O que máis me gusta ler son periódicos relacionados cos deportes como Sport, Marca... Dos libros que eu levo lido ata hoxe o que máis me gustou e que recomendaría foi "Colmillo Blanco", que trataba sobre a vida dun cachorro de lobo pequeno que desde pequeno foi maltratado polas persoas durante a maior parte da súa vida.

Javier Tome
Eu leo para aprovar os exames de lectura que teño este curso, porque son libros obrigatorios. A veces leo para enterarme das noticias como nos periódicos "As e Marca". recomendo o libro: "A selva dos números” porque foi o libro mais doado de ler e entender que lin



Manuel Carro Paz
Eu leo porque teño que ler no instituto, pero tamen para aprender. A min o que mais me gusta ler son comics, revistas, periódicos deportivos e algún conto infantil...

Comentarios