PARA QUE LES?




Eu leo porque me mandan e para aprender cousas novas.


Alba Vallo, 1º ESO


Eu leo porque me mandan os profesores e porque me aburro. Leer é moi divertido. Recomendo os viquingos en Galicia.
                                     David Freire, 1º ESO




Eu leo para ter moitos coñecementos,e tamén para no me aburrir. O libro que recomendo é "Tonecho de Rebordechao", fíxome moita gracia.



Óscar Hermida, 1º ESO








Eu leo para non me aburrir e para pasar un pouco o tempo. Eu recomendo el castillo de lora 
                                      Alex Castro, 1º ESO


Leo para saber mais e entenderme mellor cas palabras. Eu recomendo os Megatoxos.



Jose Manuel Dobén, 1º ESO






Eu leo para aprender cousas e saber novas palabras. O libro que recomendo é Simbad el Marino



Adrián Penas, 1º ESO


Eu leo para coñecer novas palabras. Recomendo “As bruxas”.


Manuel Vidal, 1ºESO







Yo leo porque me gusta, me entretengo y le doy usa a mi imaginación. A veces me gusta más el libro que la pelicula, como la del niño con pijama de rayas. Yo recomendaría "La Fundación" o "Amor cruel" una historia real


Rubí Rodríguez



Yo leo para aprender como educar a mis perros por eso mi libro preferido es Perros:LAS RAZAS. Ahí aprendes todo lo que debes hacer para educarlos para que no sean agresivos



Diana Paz




Comentarios